photo1 Ceciel

Voorwoord website september 2018

Voorwoord.

Na een lange hete zomer zitten we nu in de herfst Voor velen zit de vakantie er al een tijdje op. Anderen gaan wellicht nog ver weg of dicht bij huis genieten van een reis. Maar ook voor de thuisblijvers, die om welke reden dan ook, niet weg zijn geweest ( Rundhausen noemen we dat) hoop ik dat de zomermaanden en het begin van de mooie herfst toch voor ontspanning hebben gezorgd. En dat iedereen zo gezond mogelijk weer aan het dagelijks leven is begonnen.
Voor onze vereniging betekent dit dat we alle beweegactiviteiten weer hebben opgestart in de eerste volle week van september.
Dat wil zeggen op de reguliere tijden. Gestopt zijn we eigenlijk niet. Denekamp is gewoon doorgegaan de hele zomerperiode, ondanks de verbouwingen aan het zwembad daar. De Bechterew groep heeft tijdelijk minder therapie gehad. Gelukkig is er een tweede therapeut gevonden, waardoor voortgang van de therapie op de Losserhof weer is gewaarborgd.
In Losser hebben de twee groepen van de maandagavond en de zaterdagmorgen samen een uurtje gezwommen op 4 vrijdagochtenden.
Met de (voorlichtings)avonden  in café de Boom op de dinsdagavond zijn we op 11 september weer begonnen. De reumatologen, die in februari helaas moesten afzeggen, hebben een boeiende lezing gehouden. En op 16 oktober gaan we met de mensen, die dat willen een herfststukje maken.
Kijkt u voor de andere avonden ( bv. 6 november as. podotherapeut Wallijne) verder  bij de agenda. Ook voor foto’s of andere wetenswaardigheden is het beslist de moeite waard zo nu en dan eens de website te bezoeken. Zo komen  daar ook een aantal foto’s van het reisje naar de Zandsculpturen in Garderen op te staan van afgelopen mei. En dat was, heb ik uit veel enthousiaste verhalen gehoord, een heel mooi uitstapje.
Dat brengt me op het volgende. Bij dat reisje is voor de eerste keer gevraagd of deelnemers bezwaar hadden dat er foto’s gemaakt of gepubliceerd werden. Voortaan zal dat bij alle activiteiten de norm zijn.
Ook zijn we, als Bestuur, druk bezig geweest om een privacy verklaring voor onze vereniging op te stellen. Mocht u hierover vragen, of opmerkingen hebben, schroom dan niet om hierover contact met ons op te nemen!
Ik wens u vanaf deze plek alle goeds en wie weet, tot ziens!
Ceciel vd. Werf
voorzitter