Privacybeleid

7582 CL Losser
Tel: 053 5382488 E-mail: tbonte@planet.nl

PRIVACYVERKLARING

De Reuma Vereniging Oldenzaal,Dinkelland,Losser gaat zorgvuldig om met uw gegevens. Niet alleen vanwege de eisen die de wet stelt, maar vooral omdat wij het belangrijk vinden uw privacy te waarborgen.

Hierbij laten wij u weten welke persoonsgegevens we verzamelen, waarom we deze gegevens verzamelen en wat we er mee doen.

In het kort komt onze privacyverklaring er op neer dat we uw persoonsgegevens:

* alleen gebruiken voor doelen die met u zijn overeen gekomen

* geheim houden

* zorgvuldig beveiligen

Wanneer u vragen heeft die niet in deze privacyverklaring zijn beantwoord, wanneer u suggesties of opmerkingen heeft over de inhoud daarvan of wanneer u klachten heeft over de manier waarop wij met uw peroonsgegevens omgaan, dan horen we dit graag van u. U kunt hiervoor een email sturen aan tbonte@planet.nl.

Deze privacyverklaring is van toepassing op alle gegevens die de Reuma Vereniging van onze leden in bezit heeft.

WAAROM WE GEGEVENS NODIG HEBBEN.

De Reuma Vereniging Oldenzaal, Dinkelland, Losser verwerkt uw

persoonsgegevens voor de volgende doelen:

* verzenden van de driemaandelijkse informatieboekjes

* een zorgvuldige leden administratie en financiƫle administratie

* contact met u op kunnen nemen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren of door u gestelde vragen te beantwoorden.

HOE LANG WE GEGEVENS BEWAREN

De Reuma Vereniging Oldenzaal, Dinkelland, Losser bewaart uw persoonsgegevens zo lang als deze nodig zijn.

BEVEILIGING EN GEHEIMHOUDING

De Reuma Vereniging Oldenzaal, Dinkelland, Losser zorgt voor passende beveiliging van de persoonsgegevens die zij verwerkt in lijn met de daarvoor geldende wettelijke eisen en richtlijnen.

DELEN MET ANDEREN

De Reuma Vereniging Oldenzaal, Dinkelland, Losser verstrekt uw gegevens niet aan derden.

WEBSITEBEZOEK

Ook voor onze website gelden bovenstaande regels.

GEGEVENS INZIEN, AANPASSEN OF VERWIJDEREN

U heeft het recht uw persoonsgegevens in te zien, op te vragen, te corrigeren en te verwijderen,

Hiertoe kunt u bij ons een verzoek indienen. U kunt uw verzoek zenden aan tbonte@planet.nl of gebruik maken van de contactgegevens onderaan deze pagina.

CONTACTGEGEVENS

Reuma Vereniging Oldenzaal, Dinkelland, Losser

Kremersweg 4

7582 CL Losser

——————————————————————————————————————–

Wie zijn we

Ons website-adres is: http://www.reumaverenigingoosttwente.nl.

Welke persoonlijke gegevens we verzamelen en waarom we die verzamelen

Reacties

Als bezoekers reacties achterlaten op de site, verzamelen we de gegevens getoond in het reactieformulier, het IP-adres van de bezoeker en de browser user agent om te helpen spam te detecteren.

Een geanonimiseerde string, gemaakt op basis van je e-mailadres (dit wordt ook een hash genoemd) kan worden gestuurd naar de Gravatar service indien je dit gebruikt. De privacybeleidspagina kun je hier vinden: https://automattic.com/privacy/. Nadat je reactie is goedgekeurd, is je profielfoto publiekelijk zichtbaar in de context van je reactie.

Media

Als je een geregistreerde gebruiker bent en afbeeldingen naar de site upload, moet je voorkomen dat je afbeeldingen uploadt met daarin EXIF GPS locatie gegevens. Bezoekers van de website kunnen de afbeeldingen van de website downloaden en de locatiegegevens inzien.

Contactformulieren

Ingesloten inhoud van andere websites

Berichten op deze site kunnen ingesloten (embedded) inhoud bevatten (bijvoorbeeld video’s, afbeeldingen, berichten, etc.). Ingesloten inhoud van andere websites gedraagt zich exact hetzelfde alsof de bezoeker deze andere website heeft bezocht.

Met wie we jouw data delen

Hoe lang we jouw data bewaren

Wanneer je een reactie achterlaat dan wordt die reactie en de metadata van die reactie voor altijd bewaard. Op deze manier kunnen we vervolgreacties automatisch herkennen en goedkeuren in plaats van dat we ze moeten modereren.

Voor gebruikers die geregistreerd op onze website (indien van toepassing), bewaren we ook persoonlijke informatie in hun gebruikersprofiel. Alle gebruikers kunnen hun persoonlijke informatie bekijken, wijzigen of verwijderen op ieder moment (de gebruikersnaam kan niet gewijzigd worden). Website beheerders kunnen deze informatie ook bekijken en wijzigen.

Welke rechten je hebt over je data

Als je een account hebt op deze site of je hebt reacties achter gelaten, kan je verzoeken om een exportbestand van je persoonlijke gegevens die we van je hebben, inclusief alle gegevens die je ons opgegeven hebt. Je kan ook verzoeken dat we alle persoonlijke gegevens die we van je hebben verwijderen. Dit bevat geen gegevens die we verplicht moeten bewaren in verband met administratieve, wettelijke of beveiligings doeleinden.

Waar we jouw data naartoe sturen

Reacties van bezoekers kunnen door een geautomatiseerde spamdetectie service geleid worden.

Jouw contactinformatie

Aanvullende informatie

Hoe we jouw data beveiligen

Welke datalek procedures we geĆÆmplementeerd hebben